מחפשים משרד יחסי ציבור ? מתלבטים בין שלל נותני שירותים? איך תדעו איזה משרד מתאים לכם? להלן מספר עצות שיסייעו לכם בבחירה נכונה
תקשורת בין אישית
רצוי לקיים פגישה ראשונה להתרשמות הדדית. נסו לראות אם אתם משדרים על אותו גל, אם יש הבנה וכימיה ביניכם. הבינו מה עלול להכשיל את ההתקשרות ביניכם והאם נדרשים תנאים מסוימים על מנת שמשרד יחסי הציבור יצליח לתת לכם שירות מיטבי. לעיתים חוסר תקשורת או הבנה בין הצדדים היא הסיבה לחוסר ההצלחה ולכן חשוב שתהיה כימיה גבוהה ביניכם ובין נותן השירות.
חפשו את הערך המוסף שמביא עימו משרד יחסי הציבור
מעבר למקצוענות של המשרד מאד חשוב לקבל שמות של לקוחות מעולם התוכן שלכם ולברר האם המשרד יודע למנף את צבר הלקוחות שלו לטובת יחסי הציבור ללקוחותיו.
שילוב מנצח
לא די בעיתונאי לשעבר לשמש יועץ תקשורת. ואלא תסתפקו בחברה שעוסקת בקידום אתרים או בתוכן שיווקי שינווטו אתכם.
רק מי שמגיע מתחום העשייה יוכל לחיות את הארגון, להבין את שפתו ולבטא את מהותו כדי לייצגו נאמנה. בד"כ יהיו אלה יועצי התקשורת שידעו לתכלל את ההיבטים השיווקיים השונים ולנווט ביניהם על מנת להגיע לתוצאה המיטבית.
הכשרון
משרד יחסי ציבור טוב יודע למי לשלוח הודעות. יועץ תקשורת מנוסה, יטמיע חשיבה תקשורתית בארגון, ימנף את השימוש בתקשורת לתועלת הארגון ובעיקר יידע ליצור נוכחות תקשורתית גם "כשאין מה למכור". ולכן חשובה מאד האסטרטגיה התקשורתית...
קחו למשל יזם נדלן. בין היתר אנו מתמחים במתן שירותי יחסי ציבור בתחום הנדלן. אנו יודעים למתג פרויקט הן במישרין והן בעקיפין ותוך כדי כך לבנות מוניטין ליזם.
הקשרים
כמובן שככל שיועצי התקשורת שלכם יהיו מנוסים יותר שנים, בעלי ניסיון עבודה עם עיתונאים מתחומים שונים ועם לקוחות מגוונים כך הסיכוי שיצליחו גבוה. במציאות שבה עיתונים נסגרים ועיתונאים מחליפים עבודות וצדדים בתדירות גבוהה חשיבותם של הקשרים יורדת ונותר הכשרון של יועץ התקשורת, לספר את הסיפור שלכם נכון, ולדעת לעשות חדשות.
הניסיון
ניסיון בפעילות במרחב רב מימדים בסיטואציות שדורשות חדשנות ויצירתיות, יצירת סינרגיה בין הלקוחות ושילוב ביניהם ברמה התקשורתית והעסקית כדי להעצים את פעילותם ולמקסם את הפוטנציאל השיווקי. לא אחת במסגרת מאמצינו לשיווק עורכי דין אנו יוזמים שיתופי פעולה ביניהם הן בתקשורת והן בפעולות שיווקיות.
היחס האישי
לזה כידוע, אין תחליף. יועץ התקשורת שלכם חייב להיות זמין ולהיות מסוגל לתת שירות מקצועי ומענה 24/7/365 . יועץ התקשורת שלכם חייב לשים תמידאת טובתכם על פני טובתו גם במחיר של לריב עם עיתונאים.
אמינות
יועץ תקשורת שישרת אתכם מעמיד את האמינות שלו בקרב כלי התקשורת לשירותיכם ולכן חשוב מאד שהוא יהיה גלוי איתכם ויסביר אינטרסים שונים שקיימים וכמובן שאתם מצידכם חייבים לספק לו את מרבית המידע על מנת שהוא יוכל להתמודד בצורה המיטבית עבורכם.
לאורך זמן יוצרים מגמה שבה התקשורת עם כלי התקשורת הופכת דו סטרית!
דיסקרטיות
אנו מאמינים כי יועץ התקשורת צריך להשאר תמיד מאחורי הקלעים. יתרה מכך. בעינינו, ההצלחה הגדולה של יועץ תקשורת היא בכך שהוא מטשטש את עקבותיו וכי הצרכן/ לקוח לא יודע שמאחורי פרסום או פעולה תקשורתית עומד יחצן.
נאמנות ללקוח ודיסקרטיות היא מערכי היסוד המנחים אותנו ולכן לא תמצאו באתר שמות לקוחות.
חריצות, נחישות, מהירות תגובה, יוזמה- תמיד משתלמים!