לידים או מוניטין? מכירות מיידיות או בניית העסק לאורך טווח.
זה אחד האתגרים עימם מתמודד בעל עסק. מצד אחד עשוי בעל עסק להשקיע את מירב משאביו כדי להשיג לקוחות בטווח המיידי אלא שללא בניית מוניטין, לאורך זמן עלויות הגיוס של לקוחות יהיו גבוהים והתחרות מול המתחרים תהיה קשה יותר.
זו הסיבה שכל עסק חייב לשלב – מכירות ושיווק ויחסי ציבור.
השינויים העוברים על כלי התקשורת מחייבים בעלי עסקים בניהול יחסי ציבור גם בדיגיטל שכן מסיבות שונות אי אפשר לנהל יחסי ציבור רק במדיה המסורתית.
האינטרנט יכול לשמש קרקע פורייה לפרסום, למיצוב, לבניית מוניטין ואפילו ללכידת לקוחות בזול.
ניהול יחסי ציבור בדיגיטל ייצר לנו נוכחות ברשת ומאפשר למנף את פעילות יחסי הציבור. פעילות ערה באינטרנט וברשתות החברתיות מסייעים גם ליצור תדמית מעודכנת לארגון ויוכלו להוות זרוע נוספת ויעילה למערך יחסי הציבור שלו.
בנוסף ולא פחות חשוב, רכישת "נכסים" דיגיטליים עשויה לסייע לנו ביום סגריר במקרה שפלוני יחליט לפגוע במוניטין שלנו מסיבה כלשהיא.
אמצעי התקשורת השיווקית הקיימים כיום לרשותו של ארגון הם מגוונים, יחסי הציבור הופכים לרלוונטיים מיום ליום כאשר הם יוצרים חשיפה איכותית ושיח אובייקטיבי אודות הארגון אולם לעיתים אין בכך די ויש להשלים את פעילות יחסי הציבור גם בפעילות באינטרנט, ברשתות החברתיות ובתוכן שיווקי.
ארגון עסקי אינו יכול להרשות לעצמו להתבסס רק על יחסי ציבור. אלא שעבור ארגונים קטנים, גם הפתרון של פרסום עלול להיות יקר מידי לטווח הרחוק.
הגיעה העת לחדש את האתר שלכם? בוודאי
הגיע הזמן לחדש את התכנים באתר? תמיד
הגיעה העת להיכנס לעולם הפייסבוק,הטוויטר והלינקדאין? ברור
זה הזמן להעצים הצלחות, לשתף מניסיונכם ולעשות פעולות שיחזקו את החשיפה שלכם.
זה הזמן לטוות קשרים חדשים, לרענן ישנים וליזום שיתופי פעולה
לשם כך צריך:
-
לחדש את האתר – איפיון מחדש, כתיבת תכנים ובניה
-
לחדש את הלוגו
-
לפתוח בלוג למשרד.
-
לייצר ניוזלטר
-
להקים פרופילים ברשתות החברתיות
-
לפתוח קבוצה בפייסבוק ובלוג
-
לרכז את המופעים בתקשורת
לעשות גם יחסי ציבור באינטרנט וגם ניהול מוניטין
משרדנו מעניק מעטפת שלמה של יחסי ציבור באינטרנט הכוללת איפיון והקמה של אתר אינטרנט, פייסבוק ופעילות ברשתות החברתיות, ניהול מוניטין באינטרנט- מניעה וטיפול במשברים, ניהול של מידעונים (ניוזלטרים) ובלוגים, תוכן שיווקי ועוד.
מספר שלבים לדוגמא לתהליך עבודת יחסי הציבור באינטרנט :
שלב ראשון
שלב שני
פתיחת בלוג, עמודים רשמיים ברשתות החברתיות:ויזום של קבוצות
* כל אייטם ילבש צורה שונה ויפורסם באתרי תוכן שונים
שלב שלישי- קמפיין ממוקד מטרה
ניהול מוניטין באינטרנט- שתי ציפורים במכה אחת
המטרה היא לייצר נכסים בני קיימא על שם העסק כדי לקדם את מוניטין ברשת לאורך זמן וכדי להכין תשתית טובה למקרה של פרסום שלילי.
במסגרת זו נפרסם תכנים שיקדמו את המותג באופן ישיר מבחינה תדמיתית וכן נפרסם תכנים שאין סיכוי שיקבלו במה בתקשורת הרגילה.
מדובר בקידום תכנים באינטרנט וניהול תוכן בפייסבוק: רכישת דומיינים על שם המותג בווראיציות, נפתח פרופילים ונעלה פוסטים ברשתות, נפתח בלוג בוורדרס, תפוז, ישראבלוג או קפה דה מרקר או באתר אחר ונפרסם 2 מאמרים בחודש.
הבלוג, הפייסבוק יקבלו ביטוי גם באתר.
נארגן כתבות עם קישורים מאתרי חדשות מובילים.
נעשה אופטימיזציה של האתר- הן על שם המותג והן על 2 ביטויים עיקריים/ מילות מפתח.
על כל זאת ועוד נשמח להרחיב בפגישה.