מתן יעוץ תקשורתי למועדון צרכנות לא יכול להתמקד בפרסום מבצעי הנחות.
בשנים האחרונות גברה מאד התחרות בין מועדוני הצרכנות בישראל, שהפכה לזירה צפופה ומאתגרת מאוד לגופים שפועלים בה.
מאז התחלנו לייצג את מועדון הצרכנות 'הייטקזון', אי שם בשנת 2009, השוק השתכלל וקמו שורה של מועדוני צרכנות, בין בעקבות התארגנויות צרכנים ובין כיוזמה של
תאגידים. הצרכנים, שהפכו להיות מיומנים ומעורבים יותר, מאלצים את המועדונים לעמוד באמות מידה שירותיות גבוהות מאוד, לספק להם מוצרים בתמחור משתלם במיוחד,
כמו גם הטבות ותנאים משופרים.
יעוץ תקשורתי למועדון צרכנות שונה במידה רבה מיעוץ שניתן למותג צרכני בודד וזאת בשל קשת המוצרים, השירותים והפתרונות שהמועדון מספק לחבריו.
למעשה, הצורך של מועדון צרכנות ביעוץ תקשורתי, סובב סביב שני צירים: האחד ברמת המאקרו והשני ברמת המיקרו-טקטיקה.
בכל הנוגע למאקרו, המדובר על אתגר מיתוגי כפול: פעם אחת, אל מול הספקים והשחקנים בסביבתה הקרובה של החברה, המשפיעים על יכולתה לשרת את הלקוחות.
פעם שניה, אל מול חברי המועדון והצורך למתג ולבדל אותו ביחס ליתר המתחרים. בנוסף, לאור היקפה הגדול של הפעילות המסחרית והאינטראקציה המרובה עם
הלקוחות, מטבע הדברים, חילוקי דעות עם צרכנים הופכים בעידן של הרשתות החברתיות למשברים תקשורתיים, זאת לצד סכסוכים עסקיים מתוקשרים שמצריכים טיפול
וניהול מצבי משבר.
בהקשר של פעילות מיקרו, מנעד התחומים בהם נוגע מועדון והצורך לשווק את כלל מבצעיו לחברים, יוצר אתגר תקשורתי ותפעולי בלתי מבוטל, כאשר יחסי הציבור מגיעים
לשיא סביב מעגל השנה (חגים ומועדים), אך צריכים גם ללוות את הפעילות השוטפת.
את כל זאת עשינו בהצלחה יתרה: מאז הקמתו, משרדנו מתמחה במתן שירותי יעוץ תקשורתי ויחסי ציבור לגופים צרכניים - פיננסיים. לאור התמחותנו, היה זה אך טבעי
ללוות את הייטקזון, שמונה כיום למעלה מרבע מיליון עובדי הייטק מכ-700 חברות עם שיעור חברות הייטק משויכות של 90%.
במסגרת מתן שירותי יעוץ תקשורת, יחסי ציבור להייטקזון, איתרנו באופן שוטף הזדמנויות תקשורתיות ובמרוצת השנים הפכנו את הייטקזון לאורים והתומים בתחום
הצרכנות להייטקיסטים. כיום מועדון הייטקזון נתפס כגורם המשמעותי ביותר בזירה זו, עם מחזור מכירות של למעלה מחצי מיליארד שקלים.
במסגרת שירותי הייעוץ התקשורתי הענקנו למועדון הייטקזון ייעוץ אסטרטגי וכן פעלנו במישור הטקטי תוך נגיעה בתחומים רבים: כך למשל ברבות השנים, הפך המועדון
לגורם מבוקש מאד בתחום הרכישות הקבוצתיות בתחום הנדלן.
אנו ליווינו אותו, כמעט מאז היווסדו, בפרסום מבצעי נדל"ן בשיתוף עם חברות הבנייה הגדולות במשק.
חוזקו של משרדנו בשירותי יחסי ציבור לענף הנדלן איפשרו להייטקזון בולטות חסרת תקדים בכלי התקשורת במסגרת פרויקטי נדלן אלה.
בנוסף דאגנו לשלב את ראשי המועדון בשיח התקשורתי במסגרת כתבות וידיעות שנוגעות בענפי צרכנות מגוונים, לרבות רכב, יעוץ משכנתאות, השקעות, וכלה
בתחום המסעדנות, הקולינריה והתיירות.
כמו כן הפעילות כללה יזום כתבות מגזיניות בעיתונות הכלכלית והארצית, תיאום הופעות בטלוויזיה וכמובן הדרכת הדוברים, מינוף תקשורתי של ימי מכירות, מבצעים
והשקת מוצרים.
בנוסף, תפרנו עבור המנהלים כתבות פרופיל בעיתונות הכלכלית (כתבות מערכתיות ולא תוכן שיווקי), שתרמו רבות למיצובם כגורם מוביל.