כשלוקחים משרד יחסי ציבור טוב הוא אמור לדעת לספר את הסיפור שלכם בצורה המדויקת ביותר, להעביר את המסרים שלכם כך שיפגעו בול בקהל היעד ולשרת את המטרה שלכם. אנחנו יודעים לעשות את זה – לייצר תוכן איכותי ומגוון שמשרת את האינטרסים שלכם ובהמשך גם לייצר קופירייטינג נכון לטובת קידום אותו תוכן ברשתות החברתיות ובגוגל.
נדמה שכולם הפכו להיות מכורים ללידים אלא שעלינו לזכור שליד צריך להמיר לנו לעסקה.
היתרון שלנו הוא ביכולתנו להביא לידים איכותיים. היתרון שלנו הוא שהעבודה שלנו תביא לאחוזי המרה גבוהים בהרבה מאשר עבודה של חברות קידום למיניהן.
כשלוקחים משרד יחסי ציבור טוב הוא אמור לדעת לספר את הסיפור שלכם בצורה המדויקת ביותר, להעביר את המסרים שלכם כך שיפגעו בול בקהל היעד ולשרת את המטרה שלכם.
אנחנו יודעים לעשות את זה – לייצר תוכן איכותי ומגוון שמשרת את האינטרסים שלכם ובהמשך גם לייצר קופירייטינג נכון לטובת קידום אותו תוכן ברשתות החברתיות ובגוגל.
זכרו – גם אם תקבלו הבטחות למאות לידים – השאלה היא מה עושים איתם ומה הסיכוי שאלה יהפכו להמרות. הלידים שתקבלו כתוצאה מהעבודה שלנו יהיו הרבה יותר איכותיים. באחריות !
משרדנו מספק ללקוחותיו שירותי תוכן הכוללים:קופירייטינג
אפיון וכתיבה של אתרי אינטרנט
פרופיל חברה
ניהול תוכן לאתרי אינטרנט וברשת האינטרנט
אפיון אתר אינטרנט, בנייתו והעלאת תכנים
אחד האתגרים בפניהם ניצבים בעלי עסקים הוא הצורך לספק תוכן לאתר כדי לעדכנו מידי פעם בפעם וכדי ליצור נוכחות ברשת האינטרנט ובמדיה החברתית. אנו מסייעים ללקוחותינו בהבאת רעיונות, בניסוחם ובכתיבתם בצורה שתהלום את העסק ותשרת את מיצובו. בנוסף אנו מייצרים דפי נחיתה יעודיים וכן מספקים שירותי תוכן לניהול פרופילים ברשתות החברתיות. חשוב לציין שפעילות אינטרנטית אשר מביאה תנועה אל אתר הלקוח, ומחדשת פעם אחר פעם את תוכן האתר (גם אם בחלקו) מקדמת אוטומטית את אתר הלקוח.
יחסי ציבור באינטרנט
השינויים העוברים על כלי התקשורת מחייבים בעלי עסקים בניהול יחסי ציבור גם באינטרנט שכן ביחסי הציבור בתקשורת הכללית אין די ולעיתים חסמי הכניסה של כלי התקשורת הארציים, גבוהים. רשת האינטרנט, מהווה קרקע פורייה לפרסום, למיצוב ולבניית מוניטין לטווח הרחוק ובזול.
מטרת הפעלת תוכנית יחסי ציבור באינטרנט, היא ליצור נוכחות ברשת לארגון ולמנף את פעילות יחסי הציבור גם בפלטפורמות מקוונות. פעילות ערה ברשת ונוכחות מוגברת של הארגון בקהילות מקוונות יסייעו ליצור תדמית מעודכנת לארגון ויוכלו להוות זרוע נוספת ויעילה למערך יחסי הציבור שלו. בנוסף, ביסוס מוניטין ללקוח באינטרנט ישמש אותו לטווח הרחוק ויסייע לא רק בבנית תדמית חיובית אלא גם ישמש לעת צרה אם חו"ל יצוצו אזכורים שליליים.
תוכנית העבודה שאנו מציעים כוללת בחינה מדוקדקת של המצב הקיים, זיהוי הפוטנציאל בתוך הארגון, ויצירת תהליך שיביא להגברת השיח על הארגון ברשת.
יחסי הציבור באינטרנט ובנית מוניטין הלקוח כוללים:
- בניית התשתית לתהליך העבודה – הגדרת פרופיל, בידול מול מתחרים וקהלי יעד, זיהוי אלמנטים בתרבות הארגונית שיהיו בסיס לעבודת יחסי ציבור (פרסים, מיזוגים, גיוס עובדים חדשים, חדשות והצלחות, הזדמנויות).
- איפיון ובנייה של אתר אינטרנט במידה ואינו קיים ועדכונו
- אפיון, כתיבה ובניה של דפי נחיתה
- יצירת מאגר תכנים לשימוש מקוון – מקצועיים וייחודיים לארגון, מבוססים מילות מפתח
- פתיחת בלוגים בסלונה, תפוז, וואלה...
- פתיחת עמודים רשמיים ברשתות החברתיות וניהול הפרופילים: פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, קפה דה מרקר וכן הקמת קהילה בפייסבוק.
- קישור בין האתר, הבלוג, דף הפייסבוק והמאמרים שיפורסמו באתרים השונים
- YOUTUBE הפקת סרטוני תדמית/ טיפים, העלתם באתר והפצתם.
- כתבות תוכן שיווקי בתשלום- איתור מדיות מתאימות, כתיבת התכנים ועריכתם
ניוזלטר
ניוזלטר נכון בנוי מכמה מדורים קבועים בפורמט סדור ומייצר תקשורת עם קהל הלקוחות, משמש לשימור לקוחות, לתחזוקת הקשר עימם ולמשיכת לקוחות חדשים אך גם לביסוס מוניטין באופן כללי ובפרט מול קולגות.
משלוח ניוזלטר לרשימת נמענים של הלקוח המסכם את הפעילות התקופתית ומפנה אל אתרי הלקוח והבלוגים אותם ייצרנו עבור הלקוח (דורש עיצוב!).
ניוזלטר הוא העדכון שלך. אתה העור, אתה קובע מה יעלה על סדר היום. זהו אולי האמצעי המקצועי ביותר והמקיף ביותר המאגד בתוכו את שלל הפעילות של הארגון ומשמש גם כגיוס לפעולה.הניוזלטר יכול לשלב בתוכו אזכורים בתקשורת, מידע רלוונטי לקהל היעד, קריאה לפעולה וחדשות הארגון אשר לא תמיד מופיעות באתר או במקומות אחרים ומייצר תנועה באתר.