ניהול מוניטין באינטרנט ודחיקת תוצאות שליליות
לא אחת מגיעים אלינו לקוחות שנפלו קרבן לכתבה נבזית באתר אינטרנט שעשתה את דרכה לראש תוצאות החיפוש של השם של אותו איש מקצוע.
להסיר תוצאה כזו מגוגל היא פעולה כמעט בלתי אפשרית.
מה כן אפשר לעשות?
שוכרים את שירותיו של משרד יחסי ציבור שמעבר לפעילות דחיקתהתוצאות יודע גם לנהל מויטין על ידי יצירת תכנים איכותיים בעלי ערך מוסף ללקוח.
אנחנו מציעים ללקוח פעולה משולבת- דחיקת תוצאות שליליות וניהול מוניטין. למעשה אנחנו מציעים להפוך את הלימון ללימונדה ולצאת מחוזקים מהמשבר.
באמצעות פעילות אינטנסיבית אנחנו גם דוחקים את התוצאה השלילית וגם מקדמים את המוניטין ללקוח באמצעות יצירת תכנים איכותיים שאותם אנו מפרסמים באתרי אינטרנט, במדיות חברתיות ובאתרי חדשות.
מה אנחנו עושים כדי לנהל מוניטין באינטרנט
מניעה
בראש ובראשונה אנו מייצרים נכסים בני קיימא על שם העסק כדי לקדם את המוניטין ברשת לאורך זמן וכדי להכין תשתית טובה.
במסגרת זו נפרסם תכנים שיקדמו את המותג באופן ישיר מבחינה תדמיתית וכן נפרסם תכנים שאין סיכוי שיקבלו במה בתקשורת הרגילה.
תכל'ס, זו פעולה שאנו מציעים לכל אחד לעשות כדי לצפות פני עתיד ולהקדים תרופה. כך- גם אם מישהו ילכלך עלינו בעתיד- יהיה לו מאד קשה לעשות לנו שיימינג ועל הדרך חיזקנו מאד את נוכחותנו באינטרנט אבל גם את המוצר שאנו מוכרים!
ניהול משבר בעקבות פרסום תוצאה שלילית באינטרנט
בנוסף לכל הפעולות שצוינו לעיל אותן נבצע גם כדי לדחוק תוצאות שליליות, נפעל לקידום תכנים באינטרנט וניהול תוכן ברשתות החברתיות.
בין יתר הפעולות שלנו אפשר למנות: רכישת דומיינים על שם המותג בווראיציות, נפתח פרופילים ונעלה פוסטים ברשתות, נפתח בלוגים בוורדרס, תפוז ואחרים, באתר אחר ונפרסם מאמרים, יצירת סרטונים ופעילות ביוטיוב, הזנת תמונות לאינטנרט, כתיבת ביקורות בגוגל ובדף הפייסבוק ועוד...
הבלוג, הפייסבוק יקבלו ביטוי גם באתר.
נארגן כתבות עם קישורים מאתרי חדשות מובילים.
כמו כן, נעשה אופטימיזציה של האתר- הן על שם המותג והן על ביטויים עיקריים/ מילות מפתח.
ישנן פעולות נוספות שאנו עושים על מנת לדחוק תוצאות שליליות. כל זאת במסגרת תכנית סדורה.