אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני כל בית עסק, הוא להתחדש תמיד ולגייס לקוחות חדשים, תוך שימור הלקוחות הקיימים. קיימים אמצעים מגוונים לעשות זאת- שיווקיים ותקשורתיים.
משרדי עורכי הדין מעולם לא נמצאו בתחרות כה עזה ועוה"ד זקוקים להתמצב גבוה כמותג מצליח בסביבה רוויה.
השיח הציבורי בישראל הפך בשנים האחרונות למשפטי. עורכי דין מעורבים כמעט בכל נושא שעל סדר היום. מגמת ההתמחות (משרדי בוטיק) בשנים האחרונות, מאפשרת לעורכי הדין להיות ספקי מידע חשובים וכאמור- מידע זה כוח!
בעידן שבו הצלחה אינה נבנית תמיד על סמך הישגים אלא גם על תדמית ופעילות יזומה, עולה הצורך ביועץ תקשורת המתמחה ביחסי ציבור לעורכי דין, שיקדם אותך להצלחה ולהכרה ציבורית.
בעזרת כלי התקשורת ובדרכים מתוחכמות של פרסום, יחסי ציבור ושיווק, ניתן לבנות מערך יעיל לקידום המשרד ולקוחותיו, השומר מחד על מכובדות המשרד, ומחזק את מעמדו ואת המוניטין שלו.
הזירה התקשורתית למשל, הפכה להיות מגרש מקביל לבתי המשפט, במסגרתה יש לנהל את העניין המשפטי ולעיתים יש לה השפעה על התוצאות או על הלך הרוח הציבורי. ליווי תיק ע"י יועץ תקשורת המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור לעורכי דין, יכול לעשות את השינוי.
אנו מעניקים מגוון שירותים לעורכי דין- יחסי ציבור, דוברות, תקשורת שיווקית, שיווק עורכי דין, שימור לקוחות, הפקת כנסים, הפקת תוכן שיווקי ועוד.
המדיה מלאה בידיעות על הישגי עורכי דין ואתה לא שם:
- אם יש לך תיק בעל משמעות ציבורית או שברצונך להעצימו בכלי התקשורת, אתה זקוק למישהו שמדבר את שפת התקשורת, שידע לספר את הסיפור המתאים לקהל היעד, אתה זקוק למשרד יחסי ציבור שמתמחה בעבודה עם עורכי דין.
- יש לך תיק מעניין או קיבלת פסק דין ואתה כלל לא היית מודע לכך: יועץ אסטרטגי ידע לזהות תיקים בעלי פוטנציאל תקשורתי ולמנפם מבחינה ציבורית. הייעוץ התקשורתי הוא אלמנט נוסף בסל השירותים שאתה מציע ללקוח. הערך המוסף שלך יהיה בשיתוף פעולה עם דובר מקצועי ובקבלת ייעוץ תקשורתי שילווה אותך לכל אורך הדרך, כדי להפיק את המירב מהתיק למען הלקוח ולחיזוק המוניטין שלך.
- לעיתים המאבק ניטש לא רק בבתי המשפט אלא אף בדעת הקהל: הקמפיין המשפטי ראוי שיהיה מלווה בקמפיין ציבורי מתאים. הליווי התקשורתי יכול להיות גורם נוסף וחשוב בהצלחתך.
- אתה מומחה לנושאים מסוימים ומעוניין בחוג לקוחות ממוקד: אנו נאתר מקומות בכלי התקשורת בהם תופיע כמומחה בתחום. באמצעות כלים שיווקיים, פרסום ויחסי ציבור, נקדם אותך כבר סמכא בתחום שלך.
- לא שמרת על קשר עם לקוחותיך הישנים: אנו נסייע לך לבנות ולשמר את לקוחותיך הישנים. במידה שאתה מעוניין ליצור פוטנציאל של חוג לקוחות ממוקד. אנו נסייע לך להשיג אותם.
אחת הסיבות בעטין יש חשיבות גדולה לשימוש מושכל ביחסי ציבור עבור עורכי דין, היא הצורך בבניית מוניטין.
בניית מוניטין היא מהלך סיזיפי ארוך טווח אבל זה גם משהו שנשאר איתך לעד. מוניטין חשוב לעו"ד גם לטווח הקצר, הן מבחינת לקוחות קיימים, המערכת המשפטית וגיוס לקוחות חדשים.
אין בכלל ספק כי כאשר אתה מזוהה עם תחום העיסוק שלך ובין יתר הקבלות, אתה מראה גם קטעי עיתונות עליך, יש לך נקודת פתיחה טובה.
חשוב לך שתזוהה עם תחומי התמחותך, אתה רוצה להיבנות בנישה מסוימת?
הנה כמה דוגמאות:
- עו"ד הנתפס כמוביל בארץ בתחום התכנון והבניה (עוד דוגמא)
- עו"ד הנתפס כמוביל בארץ בתחום ייצוג רופאים בתביעות רשלנות
- בניית מוניטין למומחה מיסוי בינלאומי ונאמנויות
- כתבת פרופיל שמיצבה את הלקוח כמי שמתמחה בנושא קניין רוחני
- חיזוק מוניטין של משרד על ידי חשיפה ראשונה של שותף חדש שהצטרף
- ניצול אירוע אקטואלי לכתבת פרופיל שחיזקה מעמדה של עו"ד כמובילה בדיני עבודה
- מינוף הישג משפטי לכתבת פרופיל חשובה
- החדרת יוזמה עסקית חדשה ו"הכשרתה"