תוכלו לרכוש את הספר יחסי ציבור עשה זאת בעצמך או להזמין סדנת הדרכה לעסקים קטנים ובינוניים כיצד לנהל את יחסי הציבור בעצמם

לראשונה בישראל ספר "יחסי ציבור - עשה זאת בעצמך"

כשלמעלה מ-20 שנות ניסיון בייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור מנוסחות לכדי מדריך פרקטי ראשון מסוגו לעסקים

יחסי ציבור- עשה זאת בעצמך
כלי עבודה חיוני, לכל בעל עסק ולבכירים בחברה עסקית או בארגון חברתי
לרכוש ולשכלל את מיומנות השימוש במדיה להשגת מטרותיו ולהגיע לציבור הרחב.


הקמת עסק? את/ה בעל/ת חברה שמעניק/ה שירותים עסקיים, פיננסיים?    
ארגון חברתי או פוליטי שזקוק לחשיפה?


למה לשלם עשרות אלפי שקלים על יחסי ציבור

אם אפשר להשיג את אותה תוצאה בכמה עשרות שקלים


                       רכשו כעת ספר מקצועי במחיר של רומן ובשפה פשוטה- שנחשב הוצאה מוכרת

 

הספר הוא מדריך שכל בעל עסק יכול ליישם כדי להגיע להרבה יותר לקוחות חדשים
הספר- מדריך קולע וענייני, חושף את סודות המקצוע ומלמד את הקוראים כיצד לעשות יחסי ציבור בעצמם באופן מקצועי ויעיל:                                                                    

+ להשיג לקוחות

+ לקבל הכרה / מוניטין ולהתבלט מול המתחרים

+ להתבדל ולהגיע לחשיפה תקשורתית, איך להגיע לקהל היעד וכיצד לשכנעו.

+ למקד את משאבי השיווק

+ להתנהל ביעילות כדי להגיע לתוצאות ממשיות!

+ לקצר הליכים ולהגיע לציבור הרחב

 

 לרכישה

אחת מהסיבות בעטיין כתבתי את הספר (190 עמ') היא שפונים אלי לא מעט בעלי עסקים וארגונים שזקוקים מאד ליחסי ציבור אבל שנכוו בעבר או שהם דלי תקציב. במהלך השנים ליוויתי לא מעט ארגונים עסקיים וחברתיים- רבים מהם קטנים שבזכות יחסי ציבור נכונים נסקו לשמיים. אני מבין את הבעיות והלבטים ולכן במיוחד בשבילכם רקמתי את הפתרון הבלעדי הזה.

אז למה לשלם עשרות אלפי שקלים על יח"צ כשאפשר להשיג את התוצאה ב-96 ₪ בלבד ומשלוח חינם?

טעימה מחלק מכותרות פרקי הספר 
האם יחסי ציבור מביאים עבודה
אני לא יודע לעשות יח"צ
הכנת תשתית
מה פירוש יחסי ציבור. האם רק ידיעות אחרונות?
מה העיתונות רוצה
עושים חדשות – יחסי ציבור ומעגל השנה
קואליציה בין ארגונים
איך לנסח הודעה לעיתונות
לאיזה עיתונאי לפנות / למי לפנות
איך משכנעים עיתונאי
לתחזק יחסי ציבור. איך עושים את זה
איך לכתוב מאמר
כללי זהירות בעבודה מול כלי התקשורת
ניהול מצבי משבר
ניו מדיה- לנהל יחסי ציבור ברשת האינטרנט
תוכן שיווקי
עמידה מול מצלמה / ראיונות בתקשורת
פרסום שיווק יחסי ציבור ומה שביניהם
יחסי ציבור ועורכי דין
ואם בכל זאת רוצים יועץ תקשורת (כללי עשה ואל תעשה)


אז למה אתם מחכים? רכשו עכשיו את הספר והתחילו לעשות יחסי ציבור בעצמכם


סדנת יחסי ציבור לעסקים קטנים ובינוניים ולארגונים חברתיים

במהלך השנים פיתחנו במשרד התמחות במתן סל שירותים כללי לעסקים קטנים ובינוניים. אנו מסוגלים לתפור קמפיין שיווקי ותכנית פרסום בהתאם לגודל העסק ולצרכיו. 
השירותים המוענקים על ידי המשרד הם: כתיבת תכנית אסטרטגית, מיתוג, מיצוב תקשורתי (יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור), קמפיין פרסום וקניית מדיה, קד"מ והפקת אירועים ופעולות שיווקיות מגוונות.

קורס אישי מזורז בן כ- 4 שעות : 
 להיות היחצ"ן של העסק שלך
 ללמוד להעביר מסרים
 להבין איך לדבר עם עיתונאים


מרבית העסקים בישראל הם עסקים קטנים ובינוניים, בעלי נפח פעילות נמוך.
ארגונים אלה סבורים שבשל היקף הפעילות הנמוך או מחזור לא גדול, הם אינם יכולים להרשות לעצמם להחזיק משרד יחסי ציבור, וכי אין הצדקה לשלם ריטיינר חודשי.
הם צודקים במידה רבה.
אלא שדווקא עסקים כאלה יכולים לעשות פלאים באמצעות יחסי ציבור וליהנות מיתרון על פני מתחריהם.
מאחר שעליות שכירתו של משרד יחסי ציבור גבוהות, אנו נלמד אותך לעשות זאת לבד.

  • ללמוד איך עובדים כלי התקשורת
  • לזקק את המסרים שלך
  • כיצד להתבדל מהמתחרים
  • איך למכור אייטמים לתקשורת.

הקורס הזה יעניק לך יתרון על פני מתחריך וייתן לך כלים לשיווק העסק.
 
בנוסף, ובמידת הצורך נקיים פגישת רענון בת כשעה, אחת לחודש, במסגרתה ננתח את הניסיון שנצבר עד כה ונסייע לפתח אייטמים.