רוצים לקבל יעוץ חינם?
התקשרו כעת ללא התחייבות
התורה שבעל פה: פרסום OUT יחסי ציבור IN

התורה שבעל פה: פרסום OUT יחסי ציבור IN

בעידן של התפוצצות מידע לא די בשליטה במידע או ביכולת לספר נכון את הסיפור, צריך גם לעשות תקשורת ולכן אסטרטגיה תקשורתית חייבת להיות חלק אינטגרלי של אסטרטגית הארגון.
בעידן של התפוצצות מידע לא די בשליטה במידע או ביכולת לספר נכון את הסיפור, צריך גם לעשות תקשורת ולכן אסטרטגיה תקשורתית חייבת להיות חלק אינטגרלי של אסטרטגית הארגון. אצלנו קיים הידע והכשרון לארוז את המוצר שלך, כך שהוא לא רק יעבור את סף הגירוי של העיתונאי, אלא יגיע לקהל היעד שלך, עם המסר שהוא יגבש, בעיתוי הרצוי מבחינתך. 
יועץ תקשורת טוב יידע לשווק כל נושא, גם ללא היכרות מוקדמת. כדי למצב מוצר, לא צריך לעשות עליו דוקטורט, אלא לפעול על פי מספר כללים שיווקיים.

פרסום OUT יחסי ציבור IN :

ציבור האזרחים/ הצרכנים הופך יותר בררן ויותר חשדן. ככל שמנסים לפטם אותנו בפרסומות, גלויות או סמויות, כך אנו נוטים להיות חשדניים יותר. וכך בעולם של ריבוי גירויים והתפוצצות המידע, המפרסמים צריכים להשקיע ממון רב יותר בניסיון למכור או להעביר מסר ולהאבק גם עם הניסיון לאטום את עצמנו מפני התעמולה. 
בנוסף, יש לציין עלותו הנמוכה של הייעוץ התקשורתי ביחס לעלותו של קמפיין פרסום.

כאן נכנס מקומם של יחסי הציבור- מיתוג אמיתי ונכון נעשה באמצעות מיצוב תקשורתי. הרי אין כמו "לקוחו" של הנחתום להעיד על עיסתו: העברת המסר בצורה אותנטית נתפשת יותר אמינה ואפקטיבית ולאורך זמן ועל פי אסטרטגית פעולה יוצרת זהות לארגון.
אמצעי התקשורת נשענים יותר ויותר על המידע המגיע אליהם ממתווכים ולכן, יחסי ציבור זה שם המשחק היום, וכללי המשחק הם כבר לא "העיקר שמאייתים את שמי נכון", אלא "מה אני רוצה שיגידו עלי". 

חשוב להבין מה ההבדל בין דוברות, יחסי ציבור והשירותים שעליך לצפות מיועץ תקשורת.
משרד יחסי הציבור מוני מרדכי תקשורת שיווקית יודע לתת קשת של פתרונות במטרה לקדם את מיצובו של הארגון, לבנות לו מוניטין ובשורה התחתונה להביא לקוחות חדשים.

רוצה לשמוע יותר על משרד יח"צ (יחסי ציבור)?
רוצה להבין את ההבדל שעושה יועץ תקשורת?
רוצה להבין מה ההבדל בין יועץ תקשורת, דובר, יחצ"ן?

התקשר/י! כעת ללא התחייבות