כלל הוא שככל שהפרופיל התקשורתי יותר גבוה כך גם אנו חשופים יותר לפגיעה.
בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות מצידם של גופים עסקיים גדולים וגופים ציבוריים לנושא התדמית. שיימינג ברשתות החברתיות עלול לגרום לנזק גדול תדמיתי ותזרימי.
כפי שאנו מתחסנים כנגד מחלות כך גם אנו רואים יותר ויותר ארגונים שמבינים ששימור לקוחות וניהול תקשורת טובה עם הלקוח יכולה בהחלט לרכך את עצמת הפגיעה במקרה שמתרגשת סערה על ראשם.
כך גם בהיבט של יחסי הציבור – ככל שארגון יגלה פתיחות וקואפרטיביות הוא אמור לזכות ליחס הוגן מכלי התקשורת.
זו אחת מהסיבות למה כדאי לנהל מערכת של יחסי ציבור באופן שוטף ועקבי.
ולמרות כל הדברים הללו – השמים עדיין יכולים ליפול עלינו ברגע לא צפוי אחד.
ובשביל זה אנחנו פה. ליווינו לא מעט ארגונים בשעת משבר, ניהלנו כמה וכמה מאבקים ציבוריים/ תקשורתיים, וגם קמפיינים משפטיים.
משרדנו מלווה את הארגון בהכנת מתווה אסטרטגי, בניית תכנית פעולה, תוך ניתוח כל המשתנים הרלוונטיים ויישומה בפועל.
למשרדנו הצלחות יפות בניהול קמפיינים שונים במישור הפוליטי, הציבורי, המשפטי, בתחום יחסי דת ומדינה.
העקרונות המנחים אותנו בניהול מצבי משבר:
+זמינות ומתן מענה מהיר ומיידי
+טיפול דקדקני, מהיר ואקטיבי
+קשר טוב עם עיתונאים ועורכים בכל כלי תקשורת ובכל תחום סיקור
+ניסוח אסטרטגיה תקשורתית
+חשיבה יצירתית וניסיון ביצירת טקטיקות לניהול מצבי משבר
+קופירייטינג ויכולת ניהול אנשי מקצוע
במהלך השנים משרדנו ליווה ארגונים רבים בקמפיינים קצרי וארוכי טווח.
משרדנו מלווה את הארגון בהכנת מתווה אסטרטגי, בניית תכנית פעולה, תוך ניתוח כל המשתנים הרלוונטיים ויישומה בפועל.
למשרדנו הצלחות יפות בניהול קמפיינים שונים במישור הפוליטי, הציבורי, המשפטי, בתחום יחסי דת ומדינה.
ניהול מצבי משבר
אנו יודעים לתת מענה מהיר ומיידי ללקוחותינו הנקלעים למשבר תקשורתי או זקוקים למענה תקשורתי מהיר.
למשרדנו ניסיון רב בניהול מצבי משבר ועבודה תחת לחץ עם ארגונים שונים בסיטואציות מגוונות.
משרדנו טיפל במשברים במישור המשפטי, בתחום הדת והמדינה, בתחום המדיני וכמובן בזירה הפוליטית.
למשרד היכרות אישית עם עורכים ועיתונאים רבים מכל כלי התקשורת.
חשיבה אסטרטגית ויכולת לראות את התמונה המלאה
חשיבה יצירתית וניסיון ביצירת טקטיקות לניהול מצבי משבר
"איך לשתף פעולה" עם התקשורת היא שאלה מורכבת שאין להקל בה ראש מבחינה אסטרטגית
+ שיתוף פעולה נבון ושימוש נבון ביחסי ציבור מושכל יכול למזער נזקים בצורה משמעותית.
+ לסובב את תשומת הלב הציבורית ולהסיט את הדיון למקומות נוחים יותר לארגון המצוי
במשבר.
+ שיתוף פעולה עם התקשורת יכול להביא ליצירת סימפטיה כלפי הארגון או ראשיו.
+ שיתוף פעולה עשוי להכהות במידה מסוימת את עצמת הטיעון של היריב.
+ שיתוף פעולה המנוהל נכון יאזן את הטיית הלב של העיתונאי.
חוסר שיתוף פעולה מעורר אנטגוניזם ושימוש מניפולטיבי בתקשורת נגדכם
ארגונים רבים הנקלעים למצבי משבר נוהגים להכניס מהר את ראשם לחול בתקווה שהסופה תעבור והחול לא יכנס להם לעיניים וחושבים שהם יכולים לעבור את המשבר ללא יעוץ תקשורת או איש יחסי ציבור.
אלא שכאשר הם מוציאים את הראש בחושבם לתומם שהסופה חלפה, הם מגלים שהסביבה מוכרת להם נעלמה גם היא והם נותרו מרוטי נוצות.
במציאות שכזו שיקום הארגון שקולה לעיתים להקמתו מחדש.
שיתוף פעולה עם התקשורת קריטי לניהול משבר ולהתנהלות של ארגון שמבקש למצב את עצמו.
טועים מנהלי ארגונים אם הם חושבים שחוסר שיתוף פעולה עם התקשורת ואי ניהול מדיניות של יחסי ציבור, יניב תוצאות חיוביות עבורם או יחליש את המוטיבציה מצד התקשורת לסקר.
תקשורת יכולה "להרים" ארגון אבל גם "להרוג אותו" ולכן יש צורך ביועץ תקשורת מנוסה בשימוש בכלים מקצועיים לניהול משברים.