רוצים לקבל יעוץ חינם?
התקשרו כעת ללא התחייבות
יעוץ תקשורתי לארגונים חברתיים
 למשרדנו ניסיון רחב בעבודה עם ארגונים ללא כוונת רווח. 
 
מוני מרדכי היה מעורב בכובעים שונים בארגונים פוליטיים וחברתיים.
בין היתר הוביל מוני מרדכי את התהליך האסטרטגי במסגרתו הפכה תנועת מימד למפלגה פוליטית ובהמשך ליווה כיועץ תקשורת את הרב מיכאל מלכיאור בתפקידיו המיניסטריאלים במשרד רה"מ וכסגן שר החוץ.
מוני מרדכי שימש מזכ"ל "שלום עכשיו" ובתקופתו הוביל את התנועה לשינוי כיוון, גיוס אלפי פעילים חדשים ומיצוב מחדש.
מוני מרדכי שימש יועץ תקשורת לארגון רבני צהר במשך שנים רבות והוביל את הארגון להפיכתו לגורם מרכזי, המשפיע על השיח הציבורי בתחום הדת והמדינה.
מוני מרדכי היה שותף ליוזמות רבות ולאירועים בתחום הדת והמדינה וההתחדשות היהודית. בין היתר העניק המשרד יעוץ אסטרטגי ותקשורתי וליווה את רשת בתי המדרש להתחדשות יהודית במספר קמפיינים.
במהלך השנים ליווה מוני מרדכי ביעוץ תקשורתי וארגוני ארגונים חברתיים שונים ומגוונים, במאבקים ממוקדים ובליווי שוטף.

יעוץ אסטרטגי

 
אנו נוביל תהליך אסטרטגי במסגרתו נבנה תשתית לפעילות תקשורתית שיווקית מול קהלי היעד של הארגון= גיבוש סט ערכים מנחה, מסר מבדל, בניית תיבת מסרים רלוונטיים לקהלי היעד השונים.
כדי לגבש אסטרטגיה לארגון, ננתח את אפיון האתגר- אתגרים והזדמנויות, חזון, קהל יעד, מתחרים, חוזקות/ יתרונות תחרותיים, חסרונות, הזדמנויות, מיצוב/ ערך המותג, אסטרטגיה ולבסוף נתרגמם לכדי טקטיקה ולהסברה. 
באמצעות קביעת אסטרטגיה ומימושה ע"י תכנית עבודה, ניתן יהיה בתוך פרק זמן של כמספר חדשים, להשפיע על מקבלי החלטות ומעצבי דעת הקהל בישראל. 

יחסי ציבור והסברה

 
כלל ידוע הוא כי, "לא פרסמת כאילו לא עשית". עבור ארגונים הזקוקים מידי שנה להציג בפני התורמים דו"ח פעילות, תיק העיתונות מהווה נדבך חשוב ביכולת לגייס כספים. בתוקף כך, נושא ההסברה הוא קריטי לשיפור תדמית הארגון. 
אנו דוגלים בייעוץ אקטיבי שמשמעו יוזמות ש"עושות חדשות" ולא רק מגיבות להתרחשויות. פעילות יחסי הציבור כוללת ייזום אירועי תקשורת, ייזום כתבות ומאמרים בכל אמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית, דוברות וקשרי עיתונות בהיבטים הרלוונטיים השונים. 
 
מטרת יחסי הציבור היא בראש ובראשונה לבנות מוניטין ולחזק את תדמית הארגון. מעבר לעובדה שזה מסייע בחיזוק הארגון ולאורך זמן גם לסייע מבחינה שיווקית, דימוי חיובי וקשר רציף עם עיתונאים עשוי לשמש את הארגון בימי משבר.
פעילות יחסי הציבור כוללת ייזום כתבות ומאמרים בכל אמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית, דוברות וקשרי עיתונות בהיבטים מקצועיים וצרכניים.
פעילות יחסי ציבור תחזק את דימוי הארגון ותסייע לבדל אותה. 
 
את יחסי הציבור שנפעיל בקרב כל כלי התקשורת, יש לחלק למספר רמות:
  1. חשיפת סיפורים אנושיים...
  2. חדשות הארגון: הודעות לעיתונות, תדרוך עיתונאים, תגובות, ניסוח ועריכת מאמרים, ניסוח ניירות עמדה וכיוב', פרסום דו"חות, סקרים ומחקרים.
  3. פעילות מאקרו- השתתפות בשיח ציבורי בתחומים בהם עוסק הארגון, הן ע"י כתיבת מאמרים, הודעות לעיתונות וייזום כתבות עיתונאיות העוסקות בנושאים חברתיים הרלוונטיים לתחום העיסוק והן ע"י השתתפות בפורומים ציבוריים.
  4. ייזום אירועים תקשורתיים
  5. אנו מסייעים בהקמת מאגר דוברים של הארגון שיוכלו לייצגו. אנו נדאג להכין מרואיינים ולהכשירם לראיונות. 
  6. הקמת ועד פעולה וממנו צוותי עבודה: ארגון, תקשורת, לובי, תאום...

בהנחה שנזכה לשיתוף פעולה, אנו מתחייבים להביא אתכם לקדמת הבמה.


מפאת המצב הכלכלי והירידה בתרומות, ארגונים רבים מתקשים להרשות לעצמם יעוץ תקשורתי צמוד. משרדנו מעביר, לארגונים כאלה, סדנה חד פעמית, לקיום יחסי ציבור באופן עצמאי ומלווה אותם באופן נקודתי בקידום נושאים ספציפיים או ניהול מצבי משבר.
 

קואליציה אינה מילה מגונה

 

פרוייקטים
מתפללים יחד
כינוסי תפילה ולימוד ביום הכיפורים החלו בשנת 2002 ומאז השתרשו במאות מוקדים ברחבי הארץ והצליחו להעמיד אלטרנטיבה ראויה
[קרא עוד...]
תיקון ליל רבין- חשבון נפש ישראלי
מנהיגות במשבר. איך מסירים את הקללה במהלך השבוע המציין את רצח רבין יקדישו בתי המדרש העוסקים בהתחדשות יהודית ולימוד וכן גם רשת ב‘, סדרת אירועים בכל רחבי הארץ, במטרה להתמודד עם משבר המנהיגות ולהניח יסודות לתיקון. במסגרת האירועים ירצו אנשי רוח ויתקיים עיון ולימוד בטקסטים ודיון ציבורי במטרה לגייס לעשיה.
[קרא עוד...]
עמותת מרחב-התנועה לעירוניות מתחדשת בישראל: יעוץ אסטרטגי ותקשורתי למיצוב הארגון
משרדנו ליווה את העמותה בין השנים 2008- 2011 וסייע לקידום האג‘נדה של העמותה ולהפיכתה לגורם דומיננטי בשיח התכנוני בישראל.
[קרא עוד...]
ארגון רבני צהר
יעוץ אסטרטגי- תקשורתי ושיווקי 2003-2009
[קרא עוד...]
מאמרים
קואליציה אינה מילה מגונה
הקמת קואליציה לצורך העצמה היא אסטרטגיה הנהוגה בקרב ארגונים ה‘משחקים‘ באותו מגרש. כך הם זוכים להכרה ציבורית ולהזדמנות להיחשף לקהלים חדשים
[קרא עוד...]