רוצים לקבל יעוץ חינם?
התקשרו כעת ללא התחייבות
הדרך שלנו

הערך המוסף של משרד יחסי הציבור שלנו

 

שילוב מנצח

 
לא די בעיתונאי לשעבר לשמש יועץ תקשורת. רק מי שמגיע מתחום העשייה יוכל לחיות את הארגון, להבין את שפתו ולבטא את מהותו כדי לייצגו נאמנה.

הכשרון

משרד יחסי ציבור טוב יודע למי לשלוח הודעות. יועץ תקשורת מנוסה, יטמיע חשיבה תקשורתית בארגון, ימנף את השימוש בתקשורת לתועלת הארגון ובעיקר יידע ליצור נוכחות תקשורתית גם "כשאין מה למכור".

הקשרים

למעלה מחמש עשרה שנות פעילות משני עברי המתרס איפשרו למוני לקיים קשת ענפה של קשרים עם עשרות עיתונאים מכל המדיות ובתחומים רבים ומגוונים. בזכות פעילותו הציבורית צבר מוני קשרים עם אנשים רבים בתחומים מגוונים במערכות הציבוריות. 
 

הניסיון

 
ניסיון בפעילות במרחב רב מימדים בסיטואציות שדורשות חדשנות ויצירתיות מאז 1996. אנו מאמינים ביצירת סינרגיה בין הלקוחות ומשלבים ביניהם ברמה התקשורתית והעסקית כדי להעצים את פעילותם ולמקסם את הפוטנציאל השיווקי.
 

היחס האישי

 
לזה כידוע, אין תחליף. להתקשר עימנו, משמע לקבל שירות מקצועי ואמין של 24 שעות!       
אנחנו מחויבים להצלחתכם ומתחייבים להשיג את שביעות רצונכם.

מקצועיות

עיניים ואזניים לעקוב אחרי מידע רלוונטי מבפנים ומבחוץ, ראש לעבד אותו ויכולת לנצל את המידע כדי להביא למקסימום תועלת לארגון.
 

אמינות

 
אנו מעמידים את האמינות שלנו בקרב כלי התקשורת לשירות לקוחותינו ולאורך זמן יוצרים מגמה שבה התקשורת עם כלי התקשורת הופכת דו סטרית!

מבחן התוצאה

זה אמנם פופולרי לעבוד עם משרדי יחסי ציבור גדולים. אך יותר משתלם לעבוד עם משרד יחסי ציבור שייתן מקסימום תפוקה להשגת תוצאה מיטבית, דבר שמשרד גדול לא מסוגל לתת.
 

דיסקרטיות

 
אנו מאמינים כי יועץ התקשורת צריך להשאר תמיד מאחורי הקלעים. יתרה מכך. בעינינו, ההצלחה הגדולה שלנו היא בכך שאנו מטשטשים את עקבותינו. נאמנות ללקוח ודיסקרטיות היא מערכי היסוד המנחים אותנו ולכן לא תמצאו באתר שמות לקוחות.
במידה ותהיו מעוניינים בהמלצות, נשמח לקשר אתכם עם לקוחותינו.
 

חריצות, נחישות, מהירות תגובה, יוזמה- תמיד משתלמים!

רוצה להבין מה ההבדל בין יועץ תקשורת, דובר, יחצ"ן?

התקשר/י! כעת ללא התחייבות

מאמרים
תקשורת שיווקית- תכנית אסטרטגית למיצוב העסק ולמיתוגו
עסקים קטנים ובינוניים רבים הפועלים במחזורים בינוניים ובמתח רווחים נמוך, חוששים להשקיע בפעולות שיווקיות מתוך ראיה שמדובר בהוצאה בלתי חוזרת, על אחת כמה וכמה בעיצומו של משבר כלכלי. 

[קרא עוד...]