מטרת ההתקשרות עמנו היא בניית מוניטין למשרד בדרך של חשיפה בכלי התקשורת, בקרב קולגות ולקוחות פוטנציאלים ושל תרבות ניהול מוטת תקשורת. 
לא כל איש יחסי ציבור יכול לתת שירות למשרד עורכי דין או רואי חשבון. לשם כך אתם זקוקים למשרד שמכיר את הניואנסים, מודע לרגישויות, מקושר לעיתונאים הנכונים ולעורכי דין אחרים. אנו מתמחים בפעילות יחסי ציבור למשרדי עורכי הדין, תחת מגבלות האתיקה המוטלות עליהם. 

אצלנו תמצאו הבנה וידע משפטי יחד עם ניסיון תקשורתי. 

ניסיוננו ביעוץ תקשורתי לעורכי דין, יסייע לך למתג את משרדך, ליהנות מחשיפה מרבית לכלי התקשורת ולהשיג לקוחות חדשים.
 
למשרדנו ניסיון ויכולת מוכחת להפוך כל כתב תביעה או פסק דין לידיעה מעניינת ולמקסם את החשיפה של עורכי הדין בתיק.
הטיפול בתיק כולל, קריאה ועיבוד החומר המשפטי וניסוחו לכדי ידיעה עיתונאית, הכוללת בתוכה קרדיט לעו"ד ולעמיתיו (בהתאם לעניין) ולפירמת עורכי הדין, שיווק הידיעה למדיות המתאימות ומעקב אחר פירסומה.
 
משרדנו חתום על מאות כתבות שמינפו את לקוחותינו בתחומי ההתמחות שלהם.
 
לקוחות המשרד נהנים מחשיפה רבה כפרשנים וממוניטין יציב שנבנה באמצעות פעילות תקשורתית ושיווקית עקבית.
 
אנו נבנה לך חבילה מודולרית התואמת את צרכיך ותקדם אותך לעבר יעדיך, כל זאת על מנת למקד אליך חוג לקוחות מוגדר. 
ההבדל בינינו ובין האחרים הוא בהיותנו משרד 'פרואקטיבי'. 
 
איתנו תוכלו לסלול את הדרך להצלחה. 
 
אנו נשמור על סודיות מלאה. תמיד.
 
 

תשלום לפי הצלחה:

אנחנו כל כך בטוחים בעצמנו, ביכולתנו להביאכם לקדמת הבמה וייצר לכם רווח, כך שאנו מוכנים לקחת את ה"סיכון" על עצמנו. למה לשלם סתם כשאפשר לשלם רק על סמך התוצאות בשטח? 
התשלום יינתן על ידיעה/ כתבה שמשרדנו היה מעורב בה ותרם לפרסומה באמצעי התקשורת והיא כוללת את שם הלקוח ו/ או הפירמה באמצעי התקשורת. העלות במסלול "תשלום על פי הצלחה", תלויה במדיה בה פורסמה הידיעה  ולא ברוחב היריעה או בנגזרת אחרת.
 

הסכם ריטיינר חודשי: 

בניית תכנית אסטרטגית לשם מיצוב ועיצוב זהות מקצועית של המשרד. במסגרת זו משרד עורכי הדין יזכה ממשרד יחסי הציבור שלנו, לטיפול מלא ושוטף הכולל יחסי ציבור, בניית אסטרטגיה תקשורתית-שיווקית וביצועה, ייעוץ פרסומי ושיווקי, ייעוץ לפיתוח עסקי, מערך שימור לקוחות ופגישות ייעוץ תקופתיות. 
 

ליווי תיק מסוים: 

במסגרת זו עלות יחסי ציבור למשרד עורכי הדין נקבעת לפי אופי התיק והגדרת היקף הפעילות. 
 

יעוץ לפי שעה: 

בנושא בנית תכנית אסרטגיה שיווקית, יחסי ציבור, שיווק, פרסום, שימור לקוחות, בנית תוכנית מיתוג וחדירה. במסגרת זו התשלום מתבצע לפי עלות שעת ייעוץ. 
 

הקמת מערכים ייעודיים ויישומם: 

בניית מערך פרסום, בניית אסטרטגיית יחסי ציבור, בניית מערכת לשימור לקוחות, בניית תדמית (אתר אינטרנט, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור וכד'). במסגרת זו העלות תלויה בסוג המערך ובמורכבותו.